შემოგვიერთდი
ავტორიზაცია
საიტი
ჩვენ შესახებ
წესები
დახმარება
ბოლო კომენტარები
ნიკის ცვლილებები
პარტნიორები
კონფიდენციალურობის პოლიტიკა
კონტაქტი
ფანკლუბი
ფანკლუბის შესახებ
სიახლეები
დაეხმარე ფანკლუბს
ბილეთები
კონტაქტი
ბლოგი
კლუბი
შემადგენლობა
ფერები
კამპ ნოუ
ჰიმნი
ქალთა გუნდი
კალათბურთი
ხელბურთი
ჰოკეი
ფუტსალი
ბარსელონა ბ
ისტორია
ისტორია
ერთი დღე ისტორიაში
ტიტულები
რეკორდები
ლეგენდები
მწვრთნელები
პრეზიდენტები
ფორმები
ნომრების ისტორია
კლასიკო
სეზონი
განრიგი
ლა ლიგა
ჩემპიონთა ლიგა
ესპანეთის თასი
ტრანსფერები
საიტი
კონტაქტი
ჩვენ შესახებ
წესები
დახმარება
მწერალთა კონკურსი
ბოლო კომენტარები
ნიკის ცვლილებები
კონფიდენციალურობის პოლიტიკა
Ronald Araujo🦍
Ronald Araujo🦍
ახალბედა
[?]
#597159
52 წუთის წინ
0
მიკა ფაიეს მომავალი კვლავ გაურკვეველია
მე ინიგოს გავუშვებდი ძაან კი მევასება მაგარი კაცია ნეტა ცოტა ადრე გადმოსულიყო ბარსაში სათადარიგოზე კაი იქნებოდა მაშინ სირბილიც შეეძლო.მოკლედ ფაიეს დიდი შანსი აქ თავს თუ გამოიჩენს შეუძლია ძირითადზე გაიბრძოლოს ახალი მწვრთნელი გააჩნია როგორ ითამაშებს არაუხო კუბარსი ფაიე კი გაასწორებდა ისე 3 მცველიან ტაქიკაში როგორც სიტი თამაშობს
♠️Spookyfy♠️
♠️Spookyfy♠️
ფანი
[?]
#597158
3 საათის წინ
0
ბარსელონას სატრანსფერო სამიზნეები საყრდენის პოზიციაზე
ციტატა: rivaldo80
ციტატა: ♠️Spookyfy♠️
Onanas,zubimendis an guimaraeshs vfiqrob. Sxva an imena sayrdeni araa,an ukve asakshia,an orive ertad. Gvido cudi tipsha araa,tan argentinelia miyvars,mara barcas done cvetshi araa.
გუიმარეში მართლა კარგია ზუბიმენდი არსენალში მიდისო აქ რომ კითხო ხალხს სუბიმენდი არაფრად მიჩნიათ არადა ძალიან კარგია თან ესპანელია.
Ki kargia guimaraeshi mar aegec 29 yofila ukve. Motivacia saswauli eqneba,araferi mougia mara ravici...arsenali guimaraeshsac umiznebs,gamosasyidi 100 gaxdao.zubimendi mshvenieri igrokia,mouxdeba arsenalss magrad. Chvenc mshvenivrad mogvixdeboda. Eg/gavi/musiala iqneboda pizdc trio. Nu onanac sheidzleba,grdzeli pasi kai aq,artmeva dzaan kai,simagle,ortabrdzolebi,yvela mxriv kaia. Mokle pasebi ver davinaxe mara ravi cudi rato eqneba ro,ar chans xe fexburteli...
M10 S9 D11
M10 S9 D11
საიტის ლეგენდა
[?]
#597157
4 საათის წინ
0
ბარსელონას სატრანსფერო სამიზნეები საყრდენის პოზიციაზე
კიმიხი მხოლოდ და მხოლოდ კიმიხი
დე იონგი კიმიხი მუსიალა/ვირცი
ეს ტრიო მინდა მომავალი სეზონიდან ცენტრში
--------------------
91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
cezo45
cezo45
საიტის ლეგენდა
[?]
#597156
6 საათის წინ
2
მიკა ფაიეს მომავალი კვლავ გაურკვეველია
მარტინესი გაუშვან და დააწინაურონ ეს ბიჭი მომავალ სეზონში თუ გაამართლა რაჯობია მაგას თუარადა გაანათხოვრინ სადმე ლალიგის გუნდში
cezo45
cezo45
საიტის ლეგენდა
[?]
#597155
6 საათის წინ
0
ბარსელონას სატრანსფერო სამიზნეები საყრდენის პოზიციაზე
კიმიხის საყრდენობა არ გაიშვას არსად :))
Magician
Magician
საიტის ლეგენდა
[?]
#597154
6 საათის წინ
0
ზედიზედ მეოთხედ: ბარსას ქალთა გუნდი ჩემპიონთა ლიგის ფინალშია
ალბათ, ისევ "ლიონი" გავა ფინალში.
--------------------
GRACIES JOHAN...
JustBarcaLover
JustBarcaLover
ფანი
[?]
#597153
7 საათის წინ
2
ზედიზედ მეოთხედ: ბარსას ქალთა გუნდი ჩემპიონთა ლიგის ფინალშია
კაცების გუნდს ამათი წყალი გადმოსხმოდეს
--------------------
Quality without results is pointless.
Results without quality is boring.
-Johan Cruyff
C.PC5
C.PC5
Culé
[?]
#597152
8 საათის წინ
3
ზედიზედ მეოთხედ: ბარსას ქალთა გუნდი ჩემპიონთა ლიგის ფინალშია
კაცთა გუნდი ასე უნდა ქამბექი თქვე უდღეურებო! ფინალი რთული იქნება მაინც ყველა ვარიანტში, შარშან უკეთეს ფორმაში იყვნენ, მაგრამ ყოველწლიურად საგრძნობლად იმატებს კონკურენციაც ქალთა ფეხბურთში და შეიძლება მაგის ხარჯზე ჩანს ასე.
--------------------
"ჩვენ ორი ვართ ქვეყანაზე, მე და ბარსა, მე და ბარსა!!!"
rivaldo80
rivaldo80
Culé
[?]
#597151
8 საათის წინ
2
მიკა ფაიეს მომავალი კვლავ გაურკვეველია
ეს ზემდეტი პანიკებიც არ მევასება რა მოვა დრო ამოგწევენ არ გინდა გააფსი კაცო რა ვინც ატყდა ცუდად კი ვხედავთ სადაც არიან მორიბას თამადობით.ის ბავშვი როგორა ტოტეჰემი რომ აირჩია გადაგვაგდო ბოლოს დაფრინავს იქ არა ?😂😂😂😂😂😂
PUIOL5
PUIOL5
წევრი
[?]
#597150
8 საათის წინ
0
მიკა ფაიეს მომავალი კვლავ გაურკვეველია
მცველები ყველაზე ნაკლებად გვჭირდება,მითუმეტეს ცენტრალური, გაანათხოვრონ ჯობია,მაგალითად ჟირონაში,ითამაშებს და ფასი დაედება, მერე კი რომელიმეს გავყიდით.
Bakero
Bakero
საიტის ლეგენდა
[?]
#597149
გუშინ, 23:40
1
ბარსელონას სატრანსფერო სამიზნეები საყრდენის პოზიციაზე
ციტატა: Barca for life
ციტატა: araujo4
ციტატა: MESSI 2017
ციტატა: rivaldo80
ციტატა: Sandro
კი მაგრამ ეს გავი არაა ჩამშლელის პოზიციაზე კარგი ? ბულდოგივითაა და მაგაზე უკეთესი ვინ დადგება ჩამშლელად,მეტი შემტევი ეგ არაა დარტყმა მაგას არააქ სასწაული არც პასი არც კრეატივით გამოირჩევა მუსიალას ან ვირცის მსგავსად და რისთვისაა მეტი ? რატოა ცამდე რომ აქებენ ?
გავი არ გამოირჩევა პასით და კრეატივით ?😂😂😂 მეგობარო დაყენე მაგათ ადგილას ვირივით ნუ არბენინებ წინდა უკან გოლებსაც გაიტანს და საგოლებსაც მიცემს.მუსიალა და ვირცი გავის პასთან ახლოსაც ვერ მივლენ😂
გავი რატო გონის ყველას მარტო შავი მუშა ვერ ვხვდები და მგონი ხალხი ასევე იმას ვერ იაზრებს რომ გავი შემდეგ სეზონში პრაქტიკულად სხვა ფეხბურთელი გახდება უფრო ფრთხილი და დაგიწრებული თან თამაშების 98%სკამიდან უნდა დაიწყოს აუცილებლად თორემ თუ ტრამვა გაუმეორდა ვსო
გავის შემოევლოს ჩემი თავი მარა მუსიალაც და ვირციც ბევრად მირჩევნიან
სხვადასხვა პოზიციაა..
ზოგადად ფეხბურთში ეგრეა რო ვინც უფრო შემტევია ის უფრო ჩანს და ამიტომაცაა რომ საყრდენის, მცველის თუ მეკარის პოზიციები ძალიან დაუფასებელია გინდა ზოგადად და გინდა ოქროა ბურთზეც.
გავი 6იანია, ისინი 10იანები და რა თქმა უნდა ისინი უფრო გამოჩნდებიან, მითუმეტეს იმ ორს ტაქტიკურად თავისუფლებას აძლევენ რომ შემოქმედებითად აქტიურები იყვნენ, გავის კიდე ყველა უსიანოვნო პოზიციაზე დააპორწიალებენ, არასწორ დავალებებს აკისრებენ, სულ ბულდოგივით არბენინებენ, სულ შავი სამუშაოს შესრულება უწევს, სულ დე იონგის ან პედრის ჩასვრილს წმენდს..
ხოდა რანაირად გამოჩნდება ეგ ბიჭი როცა ხალხი მარტო დრიბლინგებზე და გოლებზეა ჩაჯინებული?
აგერ გამოგვაკლდა გავი მთელი სეზონით და ზუსტად მაგ პერიოდიდან დაიწყო გუნდმა გრანადებთან და ჟირონებთან ჩაჯმა..
მარტო ვირი კი არაა, რეალურად უდიდეს მოტივაციას სძენს გუნდს და ყველა თანაგუნდელი მაგას აღნიშნავს ხოლმე რო ეგეთი აქტიური და მამოტივირებელი ტიპი სულ საჭიროა მინდორზე ხოდა ეგეთი შავი რაღაცეები არ ჩანს მარა რეალურად სწორედ ეგ ქმნის ხოლმე თამაშებს.
მითუმეტეს გავის არასდროს მოწევია სუპერსტარების გვერდით თამაში, ან თუნდაც არც წესიერი მწვრთნელები ჰყოლია და კაცმა არ იცის უკეთეს პირობებში მაგისგან ვინ რას დააყენებდა..
ყველაზე კარგად პსჟ-თან და ბოლო თამაშში გამოჩნდა ეგ (გავი)
shu1987
shu1987
Culé
[?]
#597148
გუშინ, 23:40
4
მიკა ფაიეს მომავალი კვლავ გაურკვეველია
ინიგო უნდა გაუშვან და ფსონს ამ ბიჭზე ჩამპვიდნენ უმაგრესი ბიჭია ინიგოს ახლაც სჯობს გავარტყი მაგის გამოცდილებას ეს მომავალია და გაშვებაზე ფიქრიც კი ზედმეტია.
Barca for life
Barca for life
ფანი
[?]
#597147
გუშინ, 23:38
4
მიკა ფაიეს მომავალი კვლავ გაურკვეველია
*ლეები!!!
ხო ინიგოები მოვიყვანოთ უფასოდ და ასეთი აკადემიის ხალხი გავუშვათ 5 მილიონებად..
ზუსტად ეგრე გაყიდეს ნიკოც პორტოში 8 მილიონად როცა თავისუფლად შეეძლოთ რომ რომეუს ნაცვლად ეგ დაეტოვებინათ, დღეს კიდე ვხედავთ მსგავსმა სულელურმა გადაწყვეტილებამ სეზონზე როგორც იმოქმედა.
არადა მშვენიერი ბიჭი იყო, პორტოში კიდე უფრო გამოჩნდა და მალე შეიძლება გრანდებმაც დაიტაცონ..
აკადემიისადმი ზუსტად ასეთმა გულგრილმა დამოკიდებულებამ დაგვღუპა ბოლო დეკადის მანძილზე და ესენი თუ ამას ვერ აცნობიერებენ, ესე იგი ახლავე გასაჯმეინებლები არიან.
Barca for life
Barca for life
ფანი
[?]
#597146
გუშინ, 23:29
1
ბარსელონას სატრანსფერო სამიზნეები საყრდენის პოზიციაზე
ციტატა: araujo4
ციტატა: MESSI 2017
ციტატა: rivaldo80
ციტატა: Sandro
კი მაგრამ ეს გავი არაა ჩამშლელის პოზიციაზე კარგი ? ბულდოგივითაა და მაგაზე უკეთესი ვინ დადგება ჩამშლელად,მეტი შემტევი ეგ არაა დარტყმა მაგას არააქ სასწაული არც პასი არც კრეატივით გამოირჩევა მუსიალას ან ვირცის მსგავსად და რისთვისაა მეტი ? რატოა ცამდე რომ აქებენ ?
გავი არ გამოირჩევა პასით და კრეატივით ?😂😂😂 მეგობარო დაყენე მაგათ ადგილას ვირივით ნუ არბენინებ წინდა უკან გოლებსაც გაიტანს და საგოლებსაც მიცემს.მუსიალა და ვირცი გავის პასთან ახლოსაც ვერ მივლენ😂
გავი რატო გონის ყველას მარტო შავი მუშა ვერ ვხვდები და მგონი ხალხი ასევე იმას ვერ იაზრებს რომ გავი შემდეგ სეზონში პრაქტიკულად სხვა ფეხბურთელი გახდება უფრო ფრთხილი და დაგიწრებული თან თამაშების 98%სკამიდან უნდა დაიწყოს აუცილებლად თორემ თუ ტრამვა გაუმეორდა ვსო
გავის შემოევლოს ჩემი თავი მარა მუსიალაც და ვირციც ბევრად მირჩევნიან
სხვადასხვა პოზიციაა..
ზოგადად ფეხბურთში ეგრეა რო ვინც უფრო შემტევია ის უფრო ჩანს და ამიტომაცაა რომ საყრდენის, მცველის თუ მეკარის პოზიციები ძალიან დაუფასებელია გინდა ზოგადად და გინდა ოქროა ბურთზეც.
გავი 6იანია, ისინი 10იანები და რა თქმა უნდა ისინი უფრო გამოჩნდებიან, მითუმეტეს იმ ორს ტაქტიკურად თავისუფლებას აძლევენ რომ შემოქმედებითად აქტიურები იყვნენ, გავის კიდე ყველა უსიანოვნო პოზიციაზე დააპორწიალებენ, არასწორ დავალებებს აკისრებენ, სულ ბულდოგივით არბენინებენ, სულ შავი სამუშაოს შესრულება უწევს, სულ დე იონგის ან პედრის ჩასვრილს წმენდს..
ხოდა რანაირად გამოჩნდება ეგ ბიჭი როცა ხალხი მარტო დრიბლინგებზე და გოლებზეა ჩაჯინებული?
აგერ გამოგვაკლდა გავი მთელი სეზონით და ზუსტად მაგ პერიოდიდან დაიწყო გუნდმა გრანადებთან და ჟირონებთან ჩაჯმა..
მარტო ვირი კი არაა, რეალურად უდიდეს მოტივაციას სძენს გუნდს და ყველა თანაგუნდელი მაგას აღნიშნავს ხოლმე რო ეგეთი აქტიური და მამოტივირებელი ტიპი სულ საჭიროა მინდორზე ხოდა ეგეთი შავი რაღაცეები არ ჩანს მარა რეალურად სწორედ ეგ ქმნის ხოლმე თამაშებს.
მითუმეტეს გავის არასდროს მოწევია სუპერსტარების გვერდით თამაში, ან თუნდაც არც წესიერი მწვრთნელები ჰყოლია და კაცმა არ იცის უკეთეს პირობებში მაგისგან ვინ რას დააყენებდა..
araujo4
araujo4
გულშემატკივარი
[?]
#597145
გუშინ, 22:57
1
ბარსელონას სატრანსფერო სამიზნეები საყრდენის პოზიციაზე
ციტატა: MESSI 2017
ციტატა: rivaldo80
ციტატა: Sandro
კი მაგრამ ეს გავი არაა ჩამშლელის პოზიციაზე კარგი ? ბულდოგივითაა და მაგაზე უკეთესი ვინ დადგება ჩამშლელად,მეტი შემტევი ეგ არაა დარტყმა მაგას არააქ სასწაული არც პასი არც კრეატივით გამოირჩევა მუსიალას ან ვირცის მსგავსად და რისთვისაა მეტი ? რატოა ცამდე რომ აქებენ ?
გავი არ გამოირჩევა პასით და კრეატივით ?😂😂😂 მეგობარო დაყენე მაგათ ადგილას ვირივით ნუ არბენინებ წინდა უკან გოლებსაც გაიტანს და საგოლებსაც მიცემს.მუსიალა და ვირცი გავის პასთან ახლოსაც ვერ მივლენ😂
გავი რატო გონის ყველას მარტო შავი მუშა ვერ ვხვდები და მგონი ხალხი ასევე იმას ვერ იაზრებს რომ გავი შემდეგ სეზონში პრაქტიკულად სხვა ფეხბურთელი გახდება უფრო ფრთხილი და დაგიწრებული თან თამაშების 98%სკამიდან უნდა დაიწყოს აუცილებლად თორემ თუ ტრამვა გაუმეორდა ვსო
გავის შემოევლოს ჩემი თავი მარა მუსიალაც და ვირციც ბევრად მირჩევნიან
PUIOL5
PUIOL5
წევრი
[?]
#597144
გუშინ, 22:52
0
ჟირონას ერიკ გარსიას შენარჩუნება სურს
ციტატა: Visca barca
კვარა-ალვარესი-იამალი
გავი-ონანა-პედრი
ბალდე-კუბარსი-არაუხო-კუნდე
ტერ შტეგენი
სათადარიგო
ფერანი-როკე-ბერნარდო
გუნდო-კასადო-ფერმინი
ფორტი-ინიგო-ფაიე-რობერტო
პენია
ტრანსფერები
დეიონგი 80
რაფინია 80
კრისტენსენი 40
ფატი,ლენგლე,გარსია,რომეუ, ლევანდოვსკი 80
გაასწორებდა ეს შემადგენლობა
ბერნარდო მართლა გგონია რომ სკამისთვის მოვა ბარსაში?
ციტატა: C.PC5
ციტატა: Barca for life
კვარასი ვისაც არ გეიმედებათ და იძახით რომ ამ დაქცეულ ბარსაში რა უნდა ქნასო ნაპოლი რეალის დონის გუნდი რატო გგონიათ ვერ ვხვდები 😂😂
ტიპმა იმ დებილებს 33 წლის მერე პირველად მოაგებინა სკუდეტო, მერე 3 მწვრთენილი გამოიცვალა, დაცვიდან საკვანძო ტიპი გაუყიდეს, ლობოტკები და ვიღაცეები ისევ საზიზღრობები გახდნენ და ამის ფონზე რა გგონიათ რო მესივით ზურგზე მოიკიდებდა ეს 23 წლის ტიპი ამ ბანძ კლუბს და გაათრევდა?
მაგას რომ ეგ მართლა ექნა 80 მილიონად კი არა მილიარდად არ მოგვყიდიდნენ ხალხო, ახლა კიდე ის მაინცაა კაი რო ამ შედარებით ცუდი სეზონის ფონზე ფასს დავაგდებინებთ.
აი წარმოიდგინეთ იმ დებილებში რას თამაშობს და ბარსაში რას იზამს, ბოლო ბოლო იქ რანაირად უნდა განევითარებინათ ვიღაცა მაძარებს და გარსიებს, ან გუნდში ვინ ყავს მსოფლიო დონის გამოცდილებით?!
ხოდა სადაც ნაპოლიში დაქცეულ სეზონში აკეთებს 20 საგოლე კონტრიბუციას, იქ ბარსაში შეიძლება 40 გააკეთოს. პლუს კიდევ უფრო განვითარდება, ახალ რაღაცეებს დაამუღამებს, უშუალოდ გუნდის ფილოსოფიას დააკვდება, ბურთს უფრო ხშირად მიიღებს და აი პირიქით, კვარას საოცრებებს უფრო ველოდები ვიდრე რეგრესს.
დედას გეფიცები ქვემოთ ამეებს ვწერდი პასუხში და მერე უბრალოდ წავშალე რაღაცატომ😆 მე გეთანხმები ცალსახად, რავი რომც ვცდებოდეთ ორივე სუბიექტურად მინდა და მორჩა 😀 კალაძის მილანში ყოფნის მერე რომელი ქართველი იყო გრანდში? ვგულისხმობ რასაც მართლა გრანდი ქვია! და არა 33 წელიწად ნაწვალებ სკუდეტოიან ნაპოლის. კაცი მივიდა აიღო და მოიგო, იაზამს აქაც რამეს, ეგეთ წარმატებულ ადამიანს ახალი გამოწვევები უფრო ძლიერს ხდის ზოგადად და არა ერთ ადგილას დარჩენა, ხოლო თუ ნამდვილ გრანდში ყოფნა ეგეთ გამოწვევას წარმოადგენს ხვიჩასთვისაც ზუსტად მაგიტო მინდა რო ბარსა იყოს😀 ჩემი გუნდი იყოს და არა მადრიდისტების, თუ გაამართლებს ხო ავალთ ცამდე თუარადა ახალგაზრდაა, ისეთი სათამაშო სტილი აქვს ისევ გრანდი წაიყვანს და თუ კარიერის აწყობაა იქაც აიწყობს. სტატისტიკაზე იყო კიდე პრეტენზია😆 15 გოლი და 10 საგოლე გადაცემა აკეთოს ხვიჩამ ბარსაში სტაბილურად და თავისი ფეხბურთი აჩვენოს ოთონდაც, მე კმაყოფილი ვიქნები სრულიად, დიდი ეჭვი მაქვს კიდე ბევრი იქნება ასე, რომელი ქართველი გვყავდა აქამდე რომელიც მსოფლიოს უდიდეს გრანდებში აკეთებდა 25 საგოლე მოქმედებას? ხან დააკლებს ხან მოუმატებს რიცხვები არაფერია, მაგან ის ითამაშოს რასაც თამაშობს და არ შეიცვალოს ნირი, იმის შიში თუა რო გააჩერებენ მცველები მაგაზეც მშვენივრად ეწერა ამ კაცს და ერთს დავამატებ, ადრე რობენს შეადარა რომელიღაც სპორტილმა ჟურნალისტმა თუარ ვცდები, რაღაც ეტაპზე რობენიც ამოკეტეს, ვეღარაფერს შვებოდა ამ ცენტრში შერბენებითო, მაგრამ იმუშავა და ბოლოს იმ დონეზე აიყვანა ეგ თავისი სტილი რო ისევ დაჯაბნა მცველები, 23 წლისაა და მიიღებს კიდე ბევრ გამოცდილებას, ჯერ ახლა იწყებს!
კვარას უბრალოდ პიარი აქვს დიდი ისიც ქართველებიდან და ნაპოლის ფანებიდან, წელს კრიტიკაც საკმაოდ აქვს, ერთადერთი ქართველი ვინც მართლა იმსახურებს გრანდში თამაშს ეს არის მამარდაშვილი, პროფესიონალი და ტოპ კლასის მეკარე, დიდი სიამოვნებით ვიხილავდი ბარსას ძირითად შემადგენლობაში, როცა შტეგენმა ტრავმა მიიღო და თვეები უცდებოდა აი მაშინ რომ მამარდა მოეყვანათ ახლა რეალზე წინ ვიქნებოდით.. კვარას რაც შეეხება მაგაზე არანაკლებია რაფინია, ამიტომ ეგ პოზიცია საერთოდ არაა ახლა პრიორიტეტი, ჩამშლელი თუარ მოიყვანეს არაფერი არ გამოვა და ფორვარდი
rivaldo80
rivaldo80
Culé
[?]
#597143
გუშინ, 22:45
1
ბარსელონას სატრანსფერო სამიზნეები საყრდენის პოზიციაზე
ციტატა: ♠️Spookyfy♠️
Onanas,zubimendis an guimaraeshs vfiqrob. Sxva an imena sayrdeni araa,an ukve asakshia,an orive ertad. Gvido cudi tipsha araa,tan argentinelia miyvars,mara barcas done cvetshi araa.
გუიმარეში მართლა კარგია ზუბიმენდი არსენალში მიდისო აქ რომ კითხო ხალხს სუბიმენდი არაფრად მიჩნიათ არადა ძალიან კარგია თან ესპანელია.
MESSI 2017
MESSI 2017
Culé
[?]
#597142
გუშინ, 22:41
1
ბარსელონას სატრანსფერო სამიზნეები საყრდენის პოზიციაზე
ციტატა: rivaldo80
ციტატა: Sandro
კი მაგრამ ეს გავი არაა ჩამშლელის პოზიციაზე კარგი ? ბულდოგივითაა და მაგაზე უკეთესი ვინ დადგება ჩამშლელად,მეტი შემტევი ეგ არაა დარტყმა მაგას არააქ სასწაული არც პასი არც კრეატივით გამოირჩევა მუსიალას ან ვირცის მსგავსად და რისთვისაა მეტი ? რატოა ცამდე რომ აქებენ ?
გავი არ გამოირჩევა პასით და კრეატივით ?😂😂😂 მეგობარო დაყენე მაგათ ადგილას ვირივით ნუ არბენინებ წინდა უკან გოლებსაც გაიტანს და საგოლებსაც მიცემს.მუსიალა და ვირცი გავის პასთან ახლოსაც ვერ მივლენ😂
გავი რატო გონის ყველას მარტო შავი მუშა ვერ ვხვდები და მგონი ხალხი ასევე იმას ვერ იაზრებს რომ გავი შემდეგ სეზონში პრაქტიკულად სხვა ფეხბურთელი გახდება უფრო ფრთხილი და დაგიწრებული თან თამაშების 98%სკამიდან უნდა დაიწყოს აუცილებლად თორემ თუ ტრამვა გაუმეორდა ვსო
rivaldo80
rivaldo80
Culé
[?]
#597141
გუშინ, 22:37
1
ბარსელონას სატრანსფერო სამიზნეები საყრდენის პოზიციაზე
ციტატა: Sandro
კი მაგრამ ეს გავი არაა ჩამშლელის პოზიციაზე კარგი ? ბულდოგივითაა და მაგაზე უკეთესი ვინ დადგება ჩამშლელად,მეტი შემტევი ეგ არაა დარტყმა მაგას არააქ სასწაული არც პასი არც კრეატივით გამოირჩევა მუსიალას ან ვირცის მსგავსად და რისთვისაა მეტი ? რატოა ცამდე რომ აქებენ ?
გავი არ გამოირჩევა პასით და კრეატივით ?😂😂😂 მეგობარო დაყენე მაგათ ადგილას ვირივით ნუ არბენინებ წინდა უკან გოლებსაც გაიტანს და საგოლებსაც მიცემს.მუსიალა და ვირცი გავის პასთან ახლოსაც ვერ მივლენ😂
Barca_MNS
Barca_MNS
Culé
[?]
#597140
გუშინ, 22:19
0
ბარსელონამ ფრენკი დე იონგის გაყიდვა გადაწყვიტა
გადავიდეს სიტიში და ვნახავთ ვინ გავყიდეთ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
...
29858
დახურვა
ავტორიზაცია
შესვლა
დაგავიწყდათ პაროლი?
რეგისტრაცია